Balkonun yokmu canım yada bahçe çıkıp hava alsan çeksen içine miis gibi. Yürüme yapma da temiz hava gerçekten ihtiyaç ben çıkmayınca dışarı ruh halim değişiyor halsizlik oluyo mayışık oluyorum ne bilim çok tuhaf bikaç hafta çıkamadım ondan sonra hiç, hevesim, gelmedi çıkmaya kendimi eve kapatıyodum neredeyse 😂 eşim evde olunca yapışıyorum çıkalım diye artık, işine gelirse çıkıyoruz. Son haftalarım şimdi, istemese de diyor çıkalım sen biraz yürü hareket yapta gelsin, bebiş. 😁 38+6ym şuan.