39 hafta batma yanma sürekli ishal olma batmalar bi süre sonda dayanılmaz hal alıyor böyle durum yaşayan var mı acaba sona soğur mide yanması geçer deniliyor ama geçmedi adım atsam birşey batıyor heran afedersiniz işeyecek gibi oluyorum bu durumları yaşayan varmı acemilik olunca anlayamıyorum şimdiden cok teşekkür ederim kızlar