Melek_38 benimde bir gece önceden 14 olmuştu tansiyonum sonradan düştüğü için gitmedim ama hep miğdem bulandı başım döndü geceden beri inmemiş halbuki ya da sonradan tekrar yükseldi bilemiyorum. doktordan zarzor izin aldım imza atıp çıktım eve gidip hazırlanmak için iki saat verdi doktor şimdi düşünüyorum 2 ay 2 günlük bebeğim o gün rüya gibiydi hepsi geçip gidiyor şimdi yanımda mışıl mışıl uyuyor miniğim ❤️ sabret hepsi geçecek 40 haftalık doğan bebekler bile küveze girebiliyor içini ferah tut 🙏🏻 su, tahin, un kurabiyesi ye sürekli bana acayip süt yapıyor bol bol sütün olsun inşallah 😘