Mrvf Merhaba arkadaslar erkn dogum riskim oldugundan 30. Haftada hastaneye yattn suyum azdi 37. Haftayi gorduk cok sukur suni sanci ile yarin dogumum baslatilcak boyle bi durum yasayan varmi bu sekilde normal dogum yapabilen oldu mu?