edward ilk kez duyuyorum ve çok saçma geldi. Su yani bu en temel içeçeğimiz su içmeden 40 gün nasıl yaşanır bilemedim ben bir saat susuz kalsam başım ağrır, su olmadan yapamam yani. Ki bol su içerek sağlıklı kalırız tüm organların vücudun suya fazlasıyla ihtiyacı var. Ayrıca bol su için ki süt olsun derler hamileyken diyetteyken normal zamanlarda bile 2.5-3 lt su için diyor doktorlar. Bence bol su için arkadaşınızı dikkate almayın. Sağlıcakla ☺️