F_NUR_K-S Dua_mucizem Bulantılarım kesildi baş ağrılarım devam ediyor onun dışında hiç bir sıkıntım yok şükür, biraz yorgun düşüyorum bir de,,, iştahımın kesilmesi de 2 gündür var nedenini bilmiyorum İnş iyidirler ☺️
F_NUR_K-S Dua_mucizem Karnım normalde çıkmadı ama acayip şişiyorum, sabah karnım hiç yok akşama kadar yemek vs derken şişiyorum,
Dua_mucizem F_NUR_K-S benmde sabah kalkınca normal akşama doğru sisiyorum rabbime emanetlwr ins sağlıkla büyüsünler. Baş ağrısı benmde ara ara oluyor
F_NUR_K-S Faray Evet yaa öyle, 11. Haftaya kadar 1 kiloydu bu 2 haftada 2 kg daha aldım birden, bundan sonrası dengeli olur inş. Henüz giremedim şimdi de şehir dışındayım dönünce düşünüyoruz bakalım,
hilal89 F_NUR_K-S bende kullanıyorum hamile kalmadan once başlamıştım iştah kesilmesi olmadi bende kimileri mide bulantısı yapiyo demisti ilaçtan olmadi ama vitamin olarak cok ıyi
Betulsna F_NUR_K-S Sadece içinden 1 tane içtim ve gece uyuyana kadar bu his oldu bende o yüzden kullanmayı bıraktım. Umarım farklı bir ilaç verir bakalım yarın görüşeceğiz doktorumla😊
Hapyyli10 Benim miğdemde çok hassas bulantılarım yeni geçti 17 haftalıgım banada ferrum ve ımom omega verdı 5gundur ıcıyorum bana sankı ıyı geldı cok bitiktim birazcanlandım 😂 ama omrga bebek ıcın cok cok faydalı gereklı bence kullanmalısın
F_NUR_K-S Hapyyli10 Hayırlı olsun :) sağlıkla kavuşursun miniğine inş, kullanıyorum kullanıcamda kessin iştahımı zaten yoksa akibetim hiç hayır gözükmüyor. :)
F_NUR_K-S Dua_mucizem Rabbim yine beterinden saklasın bu semptomlardan razıyım :) Aminnn 🤲🤲 inşaAllah
Dua_mucizem Faray bana vinalac verdi multivitaminmis içeriğine baktım memnun kullananlar bende memnunum ben hiç kilo almadım 70 le başladım sadece 400gram. Almışım kusam çok yoktu ama bulantım vardı tiksinmem bide bu hafta iyiyim şükür yiyorum aslında ama ağır yemekler yiyemiyorum yağlı falan ondan belki kilo almadım daha çok kahvaltı meyve tarzı şeyler yiyorum