BsraAkarDemir Arkadaşlar endişelenmem gereken bir durum var mı ? Miğdem bulanıyor iyi hissetmiyorum...
BsraAkarDemir Ceku Psikolojik olarak hırpaladı bu bulantı beni 🤦🏻♀️ Hamileliğimde ilk defa bulanıyor o yüzden tedirgin oldum
Simgek Ben de 33 haftalığım. Bulantım hiç geçmedi hala devam ediyor. Sabahları öğürerek uyanıyorum çoğu zaman...
BsraAkarDemir Simgek Çok zor canım bir an önce kurulursun inş. Benim 2 gündür akşamları oluyor dayanılacak gibi değil kendimi kötü hissetmeme neden oluyor.
BsraAkarDemir EnginDenizim İşte sizin hep vardı ben pat diye yaşayınca korktum bayılacak gibi hissediyorum.
Nisaasel zlemAtAcar aynen ilk kızımda aşırı reflüm vardı bu kızım da rahattım ama uzun zamandır ilk kez böyle oldum
Nisaasel zlemAtAcar bende ilk 3 ay bulantı çektim bugün tekrar yaşadım 2 gündür kendimi çok fazla yordum malum fazla bişey kalmadı artık temizlikle felan Uğraştım çok belki de ondan oldu
Nisaasel zlemAtAcar mide bulantılarıyla sabahı edince araştırdım canım gebeliğin bu son haftalarında normalmiş olabilirmiş yani. Başa döndük yani. İnşallah sürekli tekrar etmez
EnginDenizim Simgek asiri bulantim olursa metpamit aliyorum iyi geliyor ama genelde maden suyu yudumluyorum o yatistiriyo canım