bebegimin hareketlerini 30.haftaya girdigimden beri aşağıda hissediyorum. sert tekme şeklinde değil balık gibi ama cok fazla tuvalete çıkmam gerekiyor (zaten ters poziyonda bu arada.) çıktı çıkacak gibi geliyor bebeğim hatta bazen. normal mi bu durum?