Bugün 9+3 olduk. Sabah uyandım hiç mide bulantım yoktu , göğüslerimin hassaslığı azalmıştı. Sonra progestan içtim ağızdan alıyorum ben mide bulantım oldu ama ilaçtan sanırım. Daha önce kaybım var. Belirtilerim azalmıştı ilk gebelik diye anlamamıştım knama ağrı hiçbişe yoktu.kontrolde Öğrenmiştikk kalbi durmuştu. O yüzden cok korkuyorum. Napıcaz bu korkuyla...🥺