Canım bende 12 haftalık hamileyim hamileliğimi ilk öğrendiğimden beri bende de kanama alanı görüldü bende çok korktum bebeğimi kaybedeceğim diye korkma neden yatış vermişler anlamadım bana Protestan iğne yapıldı ve fitil olarak da kullanıyorum kanama alanım çok küçüldü geçmedi ama korkma bol bol dua et olur mu çok geçmiş olsun ♥️