Merhabalar bu ilaç içme problemi bi bende yoktur sanırım. Hiç bir ilacı içemiyorum doğru düzgün . Şuan bana verilmiş olan decavit, Demir hapı, kan ilacı ve omega 3 .🤮 29 haftalığım ama hiç bi vitamini doğru düzgün kullanmadım şu zamana kadar 🤦♀️ Ama şükürki çocuğumda bi sıkıntı yok sadece geçen hafta kan testi yaptırmaya gittim kanın çok düşük dediler . Benimle aynı durumda olan varmı ilaç içmekte zorlanan.🤦♀️