Kızlar kasığımda dünden beri ağrı var gece uyurken belin çok şiddetli bir şekilde ağrıdı öğlen pikniğe gittik ve top oynarken hafif bir şekilde yukarı doğru zıpladım ve ağrı arttı sonra hafifledi şuan da sağ kasığımda ağrı bir artıyor bir azalıyor daha adet günüme 10 gün var afedersiniz ama gaz mı diye gidiyorum lavoboya yada yapmaya ama tık yok biraz daha artmasını bekliyorum eğer çekilmeyecektir gibi olursa gece hastaneye bile gitmeyi planlıyorum aynısını yaşayan var mı bu durum hamileliğe yorumlanabilir mi ?