Deletedmom0026 bende 33.haftamdayım dün gece aynısını yaşadım doktorumu aradım acile yönlendirdi , alttan muayene etti ebe açılmam yokmuş , nst ye bağladı bebeğimde gayet iyiymiş, biraz enfeksiyon çıktı bende o yapıyormuş ayaklarını çok sıcak tut dedi , görünün geçmezse çok geçmiş olsun ❣️