EmineSemin benimde bebişim temmuz başında gelecek Allah nasip ederse 🙏🏼 ufak tefek tulum zıbın vs aldım, onun dısında sezon sonu olduğu için kış aylarına denk gelecek kıyafetlerinide 3-6 ay aldım kazak hırka vs çoğu bebek mağazalarında büyük indirimde onlarada göz atabilirsiniz. 🤗