yorumcuanneniz 19.11.2019 da spinal anestezi ile doğumum gerçekleşti sorularınız varsa yanıtlayabilirim 🤗 Ek Olarakta bebeğimi yoğun bakıma aldılar kimin duası kabul olur bilinmez Duanızı eksik etmeyin olur mu 😒😓
nazliiecemm yorumcuanneniz Allah şifa versin canım üzme kendini bol bol dua et en büyük destekçisi sensin senden güç alıyor miniğin unutma 😍
Mudurehanim yorumcuanneniz Allah analı babalı büyütsün canım benim kızcemde 19.11.19 da dünyaya geldi😊rabbim evlatlarımızı korusun tez zamanda sağlığına kavussun inşallah minnak
Ectu yorumcuanneniz Allah analı babalı büyütsün 🙏🏻 Tez vakitte çıksın inşallah yoğun bakımdan. Neddn yoğun bakıma aldılar?
annevebebek17 yorumcuanneniz hayırlı olsun canım rabbim anali babali saglikli büyütsün inşallah.. Benim sorularım var yanitlarsanz sevinirim😊 Anesteziden kaç saat sonra uyusuklugun kac saat sonra geçti seni ne zaman ayaga kaldırdılar? Uyusuklugun gecince hemen agrin oldu mu? Birde karnına bastirdilar mı? Nasipse bende pazartesi sezaryen olacağım kusura bakma çok sordum:)
gurcem Rabbım ıkınızede sıfa versın canım🌸 kendını nasıl hıssedıyorsun agrın sızın dayanılmayacak sekılde mı merak edıyorum bende sezeryan olucam Kısmet olursa
yorumcuanneniz gurcem dayanılmayacak diye bi acı yokmuş ben yaptıysam herkes yapar 🤗 sadece yürümek çok çabuk iyileştiriyor bide su ❤ Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤗
nazliiecemm yorumcuanneniz Allah sendende razı olsun kuzum ne demek 😍 bi an önce sağlıkla kavuşun tekrardan inşallah 🙏😊
yorumcuanneniz Ectu bilmiyorum ki önce verdiler sonra emmedi diye aldılar şimdi solunum sıkıntısı var deyip burnuna felan hortum taktilar 😓
yorumcuanneniz annevebebek17 9 da girdim 3 te uyusukluk gitti karnıma kanama icin bastirdi zaten uyuşukluk ve serumlar bitince sondayı çıkarıp ayağa kaldirdilar 🤗❤
yorumcuanneniz annevebebek17 bide uyuşukluk geçince ben ağrı cekmedim sadece onlar rahim kasici serum vurdu o da dayanilmicak bi ağrı değil 🤗