kkmbra20 Kızlar 37 haftalik hamileyim bebek doğum kanalına girmiş dedi doktor bugün ve ben 12 den beridir sancı çekiyorum çok kötü doktor artarsa gel dedi suyum nişanım gelmedi gitmeli miyim😔😔
Belindaa kkmbra20 Arkadaşım ne erkeni Allahını seversen 37 haftalığım deyip böyle bir başlık atman da ne bileyim.... 32 haftalık hamileyim 1 cm açılmayla hastanede yatıyorum 34ü görmek için her an dua ediyorum. Allah sağlıklı doğum versin.
Eflatun kkmbra20 37 haftadan itibaren doğarsa normal zamanı oluyor zaten endişe etmeyin. Nişanı suyu bekleyin bence zaten sancılar 5 dk da bire inince hastaneye gidin diyorlar. Siz bilirsiniz tabi başka bir durumunuz yoksa
Basaaak Belindaa canm korkma okdr ya ben napayım 26 haftaık aclmam var beteirn beteri var o durur daha içerde korkma sen
Hande3636 Belindaa canım 32+6 da iki gün yattım kasılmadan dolayı şu an evde tedaviye devam ediyorum. 1 hafta oldu rabbim hepimizin ve bebeklerimizin yardımcı olsun zamanında gelsinler moralini yüksek tut sancıların kesilir Allah’ın izniyle♥️
Belindaa Basaaak Kuzum Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin benim erken doğum riskim ve Rahim kısalığım 24. Haftada başladı hastanelerden çıkamıyorum çünkü sancım var nst de 60ları buluyor 😔