Bende 26+2 yim doğumum 15 haziranı gösteriyor yani bayram şekeri 😍😍😍 ama bayramda Doktorum olmaz sanırım erken alır bebeği sezeryandan ötürü...ilk Doğumum sezeryandı ve 14 Haziran’da oğlumu kucağıma almıştım nasip olursa ikisinin de 14 haziranda olmasını çok isterdim