drkaynur eğer bebğin kalp atışarıyla ilgili bir sorun yoksa veya senin olumsuz bir durumun yoksa 42 ye kadar bekleniyor.Ben bekleme öneririm en azımdan 3-4 gün daha.Kendi sancınla doğal akışıyla başlaması doğumunu kolaylaştıeıe.Bol bol hareket egzersiz yap yürü merdiven in çık çömelme pozisyonunda yer sil ve dua et.inşallah suniye gerek kalmadan sancı gelicektir