Geçen ay yumurtam çatlamadığı için basit kiste dönüştü 21 gün doğum kontrol hapı kullandm aynı zamanda testere dişli aslan pençesi içtim kontrole gittiğimde doktor herşeyin normal kistn yok olduğunu söyledi adetin son günü belime yakı yapıstırdım yumurtlama dönemine kadar gün aşırı değenlendirk yumurtlama zamanı şeffaf uzayan o akıntıyı gördüm belime tekrar yakı yapıstırdım yumurtlama dönemi gectikten sonra beyaz kokusz kremsi akıntılar hala devam ediyor gögüs hassasiyeti hiç geçmedi aksamları arada bir ateşleniyorum kasıkta batma tarzı kramplar hiç bitmedi halsizlik uyku eğilimi var adete 8 gün kaldı biraz önce kahverengi lekelenme gördüm sizce belirtiler psikolojik mi hamile olma ihtimalim varmı 😞