Silemsi ayni hastaliktan yillardr cekiyorm yasim 29 hamileligimi ogrwnmeden once ilac kullaniyordum bi nebze rahatlatiyordu hamileligimi ogrendigimde biraktm ilaci 8.ayimin icindeyim we son iki haftam zehir gibi geciyor kendimi wucudumu fazla dinler oldum aynanin karsisina gecip rahatszlik ariyorm bunun stresi ayri bi dert artk aglama krizleri geciriyorm iki gundur dun saatlerce agladm artk esimin de yorldgnu hissediyorm bugun kadn doguma kontrolm war pskytrye de gitmeyi dusunuyorum bakalim ne onerecek