Esrayksl merhaba, yaptırırsanız epey bir kötü gidişat ihtimalini ortadan kaldırırsınız. Yapmazsanız gebelik diyabetinizden haberiniz olmadığı için iri bebek doğurma ihtimaliniz yüksek olabilir. ayrıca bebeğin suyu fazlalaşabilir.
şeker yüklemesinde kullanılacak çözeltiyi mutlaka araştırın. Basit şekerden fazlası değil.
ayrıca şeker yüklemesi yaptırdığınız için şekerimiz fazlalaştı gibi bir bilgi çevremizden bize söylenebiliyor. Çevrenizden böyle bir bilgi gelirse bilginin kaynağını mutlaka sorun. Genelde malum doktor hanım çıkıyor. O hanımı bu bilgi yüzünden 15 günlüğüne doktorluktan men ettiler. Bu ülkenin tek doktoru o hanım değil, üstelik branşı bile değil.