Minisveannesi merhaba, 27. Haftadan beri bahsettiğiniz ağrılardan var bende de şu an 39. Haftadayım,geçmedi maalesef. Oturduğum yerden kalkınca artıyor özellikle. Sonra yürüdükçe geçiyor gibi. Yatakta sağdan sola dönmek büyük meziyet 😂 özellikle mesane doluysa insan uyku sersemi doğum sancısı falan bile sanıyor😂😊
doktorum çatımın 3500 gr’lık bir bebeği doğuramayacağını söyledi. O yüzden sezeryan olacağım, bazen merak ediyorum bu çatı ağrılarının sebebi bu darlıktan dolayı mı diye. Ama sanırım herkeste oluyor haftalar değişse bile.