Benim bebek 2hafta onden gidiyordu. Kilosu da fazlaydi doktorum acaba sekerden mi dedi yaptirmami istedi. Ben istemedm ve 28.haftaya kadar direndim ama yaptirdim gayet normal cikti. Haftasiyla uyumlu gitseydi bende asla yaptrmazdm ama şüphe olunca mecbur kaldim. Bebege gore sizde karar verebilirsiniz. Cunku gebelik sekeri hafife alinacak birsey değil. Kaldi ki normalde sekeriniz olmsa da hamilelikte çıkabiliyor.