Arkadaşlar ya bnm bebek 19. Haftadayiz hala kndini saklıyor 🙃 doktorum ilk erkek dedi snrada geçen hafta gttim oturuyor bnm bebis maşallah bacak bacak üstüne atmış kndini Bi türlü göstermiyor yapısından erkeğe bnziyo ama kız gibi dedi 🙏🏻 Rabbım hyrli ewlat yapsın inş sağlıkla sıhhatle... Ama neden gstermiyo 🙃 sizce nedir acaba ya... Kimi erkek olsa şimdiye kndini gösterir diyo o yüzden kız diyolar ama bnm içime erkek olacağı öyle Bi oturdu ki ☺️☺️ sizce nedir