Eceveannesi Kızlar 26+4 deyim bebişim 1kg 53 Gr ama benim belim şimdiden çok agrio uzanma ihtiyacı sürekli hissediyorum oturamiyorum uzun süre hele temizllik yapdigim zaman daha fenayım sizlerde aynımı durum
Altus Eceveannesi benimde hep belim ağrıyor yatağa yattığımda sırt üstü belim boşlukta kalıyor seninde böyle oluyor mu
Hanife12 Eceveannesi bende ayni durumdayim hele o gun temizlik yaparsam sabaha kadar sagdan sola zor donuyorum
Deletedmom00260 Benim de aynı. Bel ve sırt ağrım çok yoğun. Biraz fazla iş yapsam resmen ölüyorum ağrıdan. Normalmiş ama yine de çok yormamak lazım vücudu.
Eceveannesi Deletedmom00260 öyle ama kızım var mecbur iş yemek ütü çamaşır of of hergun yap ev yine aynı mecbur cnm👍
Eceveannesi Altus evt cnm oluo malesef hep ağrılarım var birde kansızlık cikdi ne yapcm bilmiom hep yorgunluk bel ağrısı
Eceveannesi Hanife12 iş yemek yapmadan olmuo cnm malesef birazda titiz gibi birşeyin ama hep aynı işler bitmio