Ayseveyseleski Kizlar 37+2 deyim. Allah nasip ederse kızım olacak. Bi tanıdığım meryem ana otu verdi. Nasıl kullanıcam bilmiyorum. Agrim baslayinca sıcak suya mi koyucam bilgisi olan varsa yardimci olabilir mi
Bgmbgm Ayseveyseleski ayenn ya bende merak ediyorum aktarda falan varmıdır acaba alsam suya konuluo sadece galiba
Deletedmom_26 Ayseveyseleski internetde nasıl kullanılcağı ne sure okunucağı yazıyor bir bakın isterseniz
RabiaKtkc Normal suya koyup yasin okuyun ustune belki batil inanc diyenler olabilir ama ben 3 dogumumdada yaptim faydasini gordum tabi niyet te onemli 😊😊😊
elifelif RabiaKtkc bana da bi tanidigim hac dan getirdi nasil kullancam bilmiyorum siz nasil yaptiniz acaba ? Sadece yasin suresi mi okudunuz
Ayseveyseleski elifelif bana meryem süresini okumani bildiğim duaları okumani ve ayet-el kürsü okunmasını söylediler.
RabiaKtkc Bi leğenin içine onu koydum üstüne su ekledim ve üstüne yasin okudum o öle kaldı doğumdan sonra sudan çıkarttım suyuda basilmayan bi toprağa doktum baska bişey yapilmiyo diye biliyorum 😊😊😊
Svcnn elifelif sancilarnz basladgi zaman veya suyunuz filan gelrse hemen ozmanlar yani kisacasi dguma hazrlandgnz zamn koyun dualari okuyun icndende az su icmek faydalyms bende uygulayacm elmz kulagmzda bekliyrz iste hayrlsyla