Kızlar merhaba sütünüzün gelmesi için neler yaptınız yada kullandığınız birşeyler var mıydı😑
Tugce3 bol bol su iç ve Humana çayı iyi geliyor birde boza bende süt getirmişti
Komposto iç canım hastanede bile onu vermişlerdi bize
Elmiramm çok sağol canım
Elisatubis peki bunları ne zaman içmeliyim doğumdan 1 2 gün önce başlasam canım
Elisatubis humana çayının çok çeşiti var tam ismini söyler misiniz
Tugce3 bence bir gün önce içebilirsin hatta bozayı daha önceden içebilirsin
Elisatubis anladım canım sagol