Dilekkarakus 39+3 gunluk olduk tahmini dogum günumuz 24 kasım egerki hic bir belirti olmazsa 24 kasimda da belirtim olmazsa şayet 40ıncı haftayi doldurduktan sonra bekleyen oldumu ?
hunilimom Dilekkarakus 41+1 de doğum yaptım hiç hi belirdim bişeyim yoktu suyum geldi suni ile doğum yaptım
GizemUzun Dilekkarakus benim de 39+5 hiç belirtim olmadı kasılma sancı vs olmuyor . Bugün doktora gidicem açılmam da olmadığı için Sezeryan diye konuşmuştuk eğer ki açılmam olduysa 1 hafta daha bekletir diye düşünüyorum ama ağrı sancı bende de yok 😊
Manisa45 Benim de 24 kasım. Kasık ağrılarım var çok aşırı rahatsız etmeyen ama doktor böyle giderse pazar gününü beklemez dedi🤷♀️ Doğmazsa 40. Haftayı doldurmasını bekleyecek
Dilekkarakus Manisa45 benimde kasık ağrılarım oluyor ara ara yürurken yada bazen baskı yapar gibi ama yatinca veya oturunca geciyor normal dogum dedi doktorumuz ama çatı muayneside olmadim daha sancin olunca yapicam dedi oda yok 🤷♀️🤷♀️
Dilekkarakus GizemUzun hmmm isin dogrusu daha çatı muayneside olmadim acikliga bakarmi bilmiyorum yarin kontrolumuz var bizimde 🙂