klebsiella geçen hafta ikea ya gittik ömrümde o kadar dandik yatak görmedim asla tavsiye etmem. Bi çok çoçuk markasında öalıştım jacadi, nanan gibi hiç öyle bi brşik görmedim 🤣 buarada bende evgörden bakıcam çamlıca şubesinde bir iki ürün varmiş ürünün kalitesine bakıp ona göre alıcam bi göz atın tavsiye ederim. Kızım olsaydı çilekden sizin dediğiniz odayı alıcaktım 🤭 çok hoş dururyo