Hlymtl Su azalınca da bebek hareketleri canınızı çok yakar. Normalden daha çok batıyo gibi hissedersiniz. Bana öyle demişti doktor. Tabi bu kötü senaryo, durumunuzun bunla alakası olmayabilir. Sonuçta bu aylarda bebek çok güçlü can acıtması normal. Sadece sıradaki kontrolde suyunuzu özellikle sorun. Zaten her kontrolde bakıyorlar. O güne kadar da bol su için 😉