Kızlar merhaba 20+0 haftalık hamileyim bugün sabahtan itibaren ara ara ama çok keskin şekilde alt karnımda sancı oldu. Hani ayağımızı üşütürüz de karına sancı saplanır ya aynı öyle.. ilk defa olduğu için korkuyorum açıkçası.. çok rahat bi hamilelik geçirdim şimdiye kadar şükür şimdi biraz tedirginim. Neden olmuş olabilir