Laley canım ikisini de kesinlikle önermiyorum en iyi doktorlar şuan beyhekim hastanesinde. Sedat Umur sevilay Bozkurt Erdal çil hepsi alanında çok iyiler, ben Sedat beye gittim ama o gün biraz keyifsizdi biraz gergin anına denk geldim sanırım. Bir daha gider miyim bilmiyorum ama gerçekten bilgili bir doktor, sevilay hanım da tam bir normal doğumcu son aylarıma doğru ona gitmeyi düşünüyorum. Şuan Öznur Eren’in özel yerine gidiyorum ondan da memnunum ama konakla anlaşması var doğumu orada istemediğim için 6-7aya kadar Öznur hanıma gidip sonra sevilay hanıma geçmeyi düşünüyorum. Sevilay hanımda muayene de bazen suratsız olabiliyormuş modumu düşürmemek adına şuan gitmiyorum kendisine. Ama dediğim gibi hastane olarak bir tavsiye istiyorsan ben kesinlikle beyhekim diyorum.