Damlay Kızlar 6+6 dayım aşırı derecede boğaz kuruluğum var hatta nefesimden dudaklarım bile kuruyor. Ağzımda çok kötü bir tat var geçiyor. 😔 bunları yaşıyan oldumu ne yapıcam bilmiyorum çok kötüyüm😔
Gizemkara21 Damlay Gebelik şekeri ile bağlantısı ne bu durumun? Bende de kuruluk oluyor şekere mi bağlamalıyım?
Damlay Gizemkara21 normalde hamilelikte boğaz kuruluğu olabiliyor. Su tüketimini arttırınca dengeleniyor. Ama aşırı olması gebelik şekerinin belirtilerinden. Bende su da işe yaramıyor 😔