Ayra020 Hanımlar iyi akşamlar 12+3 üz çok şükür 🙏🏼 Yalnız şu bir haftadır kasıklarımda ara ara sızlama ağrı hissediyorum bu ikinci gebeliğim ilk bebeğimi düşürdüm çok korkuyorum sol tarafım da bir Ağrı olup sonra geçiyor ☹️
Ayra020 pyymamm yok çok şükür 2 dakikalık bir ağrı girip geçiyor ama yine de korkuyorum yeniden birşey olucak diye ☹️