Duştan sonra sadece hindistan cevizi yağı kullanıyorum şuan 24 teyim çatlak olmadı gebelikten önce bacaklarımda ve can simitlerimde zatn çatlaklar vardı yani çatlamaya müsait bir insanım ama şuan gözle görünür bir şey yok bir ara badem yağı kullandım çok killandirdi 1 haftada bile. Gratisten hindistan cevizi yağı aldım 23 tl ye soğuk sıkım . Ama bundan sonra ne olur tabi bilmiyorum göğüslerimde var biraz çatlak. O birazda yapısal aslında bazen en iyi kremi kullanmak bile sonuç vermiyor. Watsonsda frei öl markası var onu da çok öneriyorlar doğal diye ama biraz pahalı 80 civarinda