Merhaba arkadaslar ben 6 haftalik hamileyim. Saglik ocaginda yapilan testerde sekerim ciktigi solendi 92 olmasi lazimmis 98 mis dahiliyeye gozukun aclik baksin diyet versin dendi.. bana gore bu seker cikmia sayilmaz az yukselmis. Sizlerin nasil oldu biraz konussak