Seymaert Umutsuz e bebekten aldım bende 10 gün önce 70 liraya. Sadece askısı çok kısa geldi bana. Kalçama değmiyor bile belimde bitiyor
Burcak61 Umutsuz e bebekten Baby&mom gri sırt çantası aldım çok memnunum bir sürü gözü var ve içi çok geniş bebeğim 4.5 aylık sürekli kullanıyorum
Sahreyldrm Umutsuz bilmiyorum canım ben bordo aldım kapitoneli olandan bayağı büyük geniş içi hoşuma gitti indirimdeyken almıştım 80 liraydı
Umutsuz Sahreyldrm bende o modelden almaya gittim 110 fln siyah renk yoktu kırmızısıda hoşuma gitmedi sitesinde var olmadı ordan alcam
Sahreyldrm Umutsuz ben alırken de siyahi yoktu 😊 evet siyahi daha güzeldi ama bende internet sitesinde gördüm sonradan
ayseenur İnstagramdan Bi sayfadan aldım 120 lira işi acayip geniş, kolay ulaşım gözü var, askı aparatı var. Verdiğim paraya değdiğini düşünüyorum
Aaygun Vallahi ona cok para vermeye gerek yok bence ben şoktan aldım 2 ay önce 40 TL ye şimdi hastane için içini doldurdum bagada bireyler sigdirdim içine maalesef bavuluma sigmadi cantayida doldurdum tam oldu
ayseenur Fatma09 sayfayı bulamadım ama numarası var, reklam olarak çıkmıştı karşıma sanırım o şekilde aldım +90 553 628 26 87 numara bu