Merhabalar 36 haftalık hamileyim. Son 1 aydır kabızlığımla gerçekten başa çıkamıyorum. Aç karına kayısı+su , her gün kefir, her sabah aç karına bir kase yoğurda 3 yemek kaşığı zeytinyağı, lavman bile işe yaramıyor deliricem. Popomda fistürlerde çıktı.doğumada az kaldı. Gerçekten psikolojim bozuldu bu yüzden götümü kesicem az kaldı :( öneride bulunabilicek birileri varmı daha denemediğim ne kaldıysa