selinnb Hanımlar 17.haftadayız artık ve karnım yavaş yavaş belli olmaya başladı kullanıp memnun kaldığınız çatlak kremleri var mı önerileri bekliyorum
Myisland selinnb hindistan cevizi yağı Tatlı badem yağı Hakiki zeytinyağı en iyisi Ama napsanda çatlayan vucud yine çatlayabiliyor. Hiçbirşey kullanmayaninfa catlamayabiliyor
Arslande Bana lierac önerdiler aldım çatlağım yok ama zeytinyağı da bence çok çok iyiydi keşke almasaydım dedim
Arslande EsraDeniz24 evet direk zeytinyağı sürüyodum 24 saatten fazla nemlilik sağladı bende. Zaten çatlaklar biraz da genetik olabilirmiş sen olabildiğince nemli tutmaya çalış
nilly selinnb ilk çocukta mustela kullandım ama çatladı hiç bi işe yaramadı. İkincide lierac kullandım hiç artış olmadı yani yeni bi çizgi oluşmadı hiç.
Byza selinnb 30 haftalık hamileyim öğrendiğim gün başladım yağ sürmeye hiç ihmal etmedim en pahalisinida kullandim zeytinyağında kullandım ama catladim bünye ile alakalı galiba