3 günde 1 yada haftada 1 olarak kullanılıyo yağlı bi iğne etkili de ama ben doğuma son 1 ay kala kesmiştim gerce 32 haftamda elimdeki bitince ptogestan kullandım ilacın bebeğe zararı yok yani eğer tehliken varsa doğuma kadar kullan bi devlete git bi özele ikisinin dediğini karşılaştır canim .