Essem bak canim panik yapma ben 4 ayliktim ve tüp bebekle hamile kaldım 4 ayında kovadan boşalır gibi kan boşaldı ben şoka girdim ve dedim ki bebeğim gitti ama çok şükür 6 ay hep yattım ilaç kullandım kendime hayati zindan ettim bu süreçte Piskolojim bozuldu şuanda atak geçiren kaygı bozukluğu olan bir anneyim ben m.etme birsey olmaz kanaman da olmamış zate ki eğer bi riskin olsaydı doktorun mutlaka sana bak riskin var yat şu ilacı kullan derdi inan bana ilerki haftalarda daha iyi olucak en kötü normal doğum olmaz ya dünyanın sonu değil ya sen ve bebegin iyi olsun yeter VE INTERNETTEN ARASTIRMA YAPMA ORDA HEP EN KOTUSU VAR canim .