Ben 6 haftalıkKen 10 gün boyunca kahve lekelenme yaşadım canım bende senin gibi çok endişelenmiştim doktoruma danışayım kırmızı ve ağrılı olmadıkça Bi sorun yok yerleşmeye çalıştıkça olur dedi hatta ilaç bile vermemişti bol bol dinlen dedi diyiş o diyiş o gün bu gündür yatıyom bahane edip 😂😂😂😂 Şuan 18 haftalığım