shrbrk detaylı ultrasona girmek istemiyordum. girmemle bazi şeyleri erken ogrendim. bebeğinin bir testisi kanala girmemiş. ve en önemlisi de kalpte leke gördü. down sendromu riski 1/20 taşıdığımı söyledi. boyle bir durumla karşılaşıp doğumunu sağlıklı gerçekleştiren var mı? moralim çok bozuldu.
Huzursokagi shrbrk canım benim bebeğim de de görüldü tek başına olduğunda herhangi bir risk olmadığını söyleyende var olma ihtimali olduğunu söyleyen de, ileriki dönemlerde kapana biliyormuş o alan, perinataloğa yönlendiriyorlar genelde. İçini ferah tut taramaların nasıldı bilmiyorum ama Allah bilir Rabbim hayırlısıyla sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻
Minnosizmmm shrbrk canım banada 17. Haftamda öyle dendi kalpte parlaklık yani kireçlenme varmış ama 2 li testimiz normal çıktığı için ve başka bulgu olmadığı için doktor tek başına bi anlamı yok ama pediatrik kardiyolojiden randevu al fetal eko çekil dedi araştırma hastanesinde orada bir prof baktı 22. Haftamda her şey normal doğmadan veya doğumdan sonra geçer geçmezse de sorun teşkil etmez dedi asya ırkında çok sık gözüken bir şeymiş bu eşimin içi tabi yinede rahat etmedi özelde başka bir profa gittik o da aynını dedi ve 2 gün önce gittiğimizde kalpteki parlaklık çıkmadı bebeğin pozisyonu çok saçmaydı ama doktor şuanlık her şey güzel hatta haftasına göre ileride dedi canını sıkma bende çok canımı sıktım ama geçmiş çok şükür stres yapınca bebeğinde hisseder bak
Minikfasulyeveannesi shrbrk Benimde aynı şekilde ayrıntılı ultrason da parlaklık görüldü 2 tane. Perinatalog çocuk kardiyolojisine yönlendirdi birisi 1.2 mm birisi 2mm imiş.. Baya inceledi dediginiz gibi benimde 2li taramam vs temizdi sıkıntı çıkmadı çok şükür. 8 hafta sonra yine bakalim dedi fetal eko yine cekilecek. 2 haftam kaldi insallah bi sıkıntı çıkmaz hiçbirimiz de 🤲
aniseamine13 shrbrk başka bir yerde baktır bence tek yere bağlı kalma Allahın izniyle inşallah hayırlı güzel doğumun ve evlatların olur 🙌🙌🙌🙌
Huzursokagi shrbrk doğru canım ister istemez düşünüyor insan , bebeği strese sokmayın ama. Allah herşeyin en iyisini bilir 🤲🏻 Ama güzel düşün hayırlsıyla sağ salim sağlıkla gelecekler Allahın izniyle🌺 doktor peki me dedi size ne önerdi
shrbrk aniseamine13 kendi doktorumu arayıp durumu bildireceğim. ildeki tek perinatologda buydu. diger illerden geliyorlar adam icin. kendi doktorumda bu doktoru söyledi başka yok demisti. arayip durumu söyliyeceğim birde kendi baksın. ki kendinin de cihazı yüksektir. ayni perinatolog gibi bakmıştı ama ben okadar uzmanı degilim tabi istiyorsanız baktirin demişti. Allahim nolur sıkıntı çıkmasın diye dua ediyorum ben hayatımı sıkıntılarla geçirdim ama bebeğimin sikintilarini kaldirabilir miyim bilmiyorum 😔
shrbrk Minnosizmmm umarim benimde sikintisi kalkar. bir iki hafta sonraya gitmek istiyorum hemen kendi doktoruma. 😭 duyduğumda cok sıkıntı yapmadim aslinda . daha anne karninda. yenilenir vücudu diye düşündüm icim rahattı aslinda. sonra eşimde bir surat asmalar can sıkmalar benimde canımı sıktı.sonra toplamak için beni düzelir bilmem ne dedi 😭
Minnosizmmm shrbrk o zaman korkma canım bak boşuna evham yapma bazı doktorların mizaci sert oluyor sanırım seni o da etkilemiş olabilir
Dream_miraclee Bana da soylendi,korkulu bisey deyilmis tek basina kalbin fonksiyonlari hepsi iyi cok sukur , detaylida diger organlarda ek bulgulara rastlanmadi genellikle oluyormus ve geciyormus hayirlisl 🙏 bir haber alırsanız bizi de bilgilendirin lütfen
shrbrk Minnosizmmm ya inşallah bi sorun cikmaz. doktorumu arayıp bilgilendiricem o ne diyecek bakalim. umarım zaman geçtikçe oda geçer. karnima vurdukca icim gidiyor zaten 😊
ayse451634 benimde bebeğimin kalbinin bir kaç yerinde parlaklık gördü doktor. tek başına bir şey ifade etmez dedi. hatta ultrason cihazından bile kaynaklanıyor olabilir dedi. sonraki haftalarda tekrar görmediler. kaybolmuştu
shrbrk Minikfasulyeveannesi yaaa bana mm falan bisey söylemedi. adam bi tuhaftı zaten anlamadim. kendi doktoruma sorucam beni de yonelndirsinler kardiyolojiye bidaha baktırmak istiyorum