zelis63 Kızlar sabahtan beri dikkat ediyorum çiş mi kaçırıyorum diye ama yok 21. Haftamdaym çamaşırım ıslanıyor bilgisi olan var mı ?
duyguyilmaz Akinti da olabilir suphen varsa doktora git. Su mu akinti mi diye ped gibi bir sey var onunla anliyolar.
gurcem zelis63 evet canım korkma oksurunce kacırılıyor🤩 ne yazık ki 15gun hastaydım ve 15gun altıma kacırdım,öyle bıse ki tuvalete gıtsen bıse yok ama öksürünca gelıyor
gurcem zelis63 kız yok uzulme oksururken hapşırırken kacıyor ☺️ Sureklı kulot degısırdım ben bıde bır kacırınca pıjamayada gecıyordu ıkı gune bır afedersın kulot pıjama yıkıyordum
Deletedmom293 zelis63 merhaba, su gelmesinden şüpheleniyorsanız doktora gitmelisiniz, su azalması tehlikeli bir durum çünkü.
Buseeeeee Canım m.etme şu öyle az az gelmiyor aynı sıkıntı bendede vardi şu gibi akıntı normal bunlar daha cok artıcak artik ama rahat olmak istiyorsan doktoruna söyle baksın ama büyük ihtimal akıntıdır ben çok gittim kaç doktor gezdim hepsi öyle demişti.
zelis63 Buseeeeee bebeğimde oynuyor onu hissettikçe iyi hissediyorum ama yarında devam ederse doktoruma danışıcam