Terziterazi Duuyguum şöyle dedi amniyon sıvın bu hafta da 20 olması gerekse mesela seninki 22 olmuş dikkat et ki kesen açılmasın iki kez perinatolojiye gitttim
Terziterazi Duuyguum evet risk demedi hamd olsun düşünme normali sezeryan Allah’ın izni ile sağlıklı gelsin de he ama normal diye düşünüp sezeryana da hazır olmak gerekli rabbim hepsini sağlıkla versin bizlere canım amin
Terziterazi Duuyguum sümme sebile yesserahu de çok çok ya musavvir celle celelalühu bende korkuyorum normal yaptım diye sezeryan olmaz diye birşey yok herşey olabilir dua edelim rabbime bırakalım bol bol inşirah oku