Merhaba arkadaşlar yarın tam 27 haftalık olacagım :) inşallah hepimiz saglıkla alırız bebislerimizi kucağımıza.
Bende son birkaç haftadır yemeklerden sonra, özellikle de aksamları nefes alamama gibi bir sorun oluştu. Birkaç kez acile gittim. Ne olur ne olmaz diye kardiyolojiye yönlendirdiler. Henüz randevu almadım. Benimle aynı şeyleri yaşayan anneler oldu mu?
Bir de açken titreme, halsizlik ve çarpıntı oluyor. Doktorum hamilelikte bunlara normal dedi. Gün içinde de çok yorgun ve uykuluyum. Benim gibi olanlar var mı merak ediyorum.
Kan değerlerim, vitaminlerim iyi. Sadece D vitamini eksikliği var. Onu da devit 3 kullanıyorum. Bir de balık yagı.