CK_123 Doğumdan önce biberon da emzik de almadım. Sonradan aventin emziğini ve cam biberonunu aldım bulunsun diye ama emziği sadece mecbur kaldığımda veriyordum ama kızım tutmuyor emzik, şimdi hiç vermiyorum. Biberona da sadece anne sütü aldığı için gerek kalmadı. İlk hafta mama takviyesini şırıngayla verdim ben, biberonla verseydim sadece anne sütüyle bekleyemezdim büyük ihtimal, biberon yenşdoğanda emme bozukluğu yapıyor.