Yaptırma diyenlerin olası bir gebelik şekeri ve akabinde gelişecek anne/bebek komplikasyonlarına hiçbir sorumluluk almayacağı aşikarsa, bunu burda sormayın lütfen. Hekiminizle konuşun.
Zayıf hamile kalan az kilo alan ve sağlıklı beslenen bir kadının ailede şeker öyküsü olmamasına rağmen gebelik şekerinin yükselmesi bebeğin hayatının tehlikeye girmesi yaşanmış şeyler. Bu konuyla ilgili bir kaç literatür okuyabilir , “gerçek” kadın doğum uzmanlarının görüşünü alabilirsiniz.