Rusen123 Herkese merhaba arkadaslar, 80 doğumluyum 2 tane dusuk yaptım bugün test yaptım pozıtıf cıktı.. heyecanla birlikte korku da basladı.. lütfen benim için dua eder misiniz !! Allah herkesın gonlune göre versin bizim de... tesekkur ederim
zntrkn Rusen123 inşallah sağ Salim alırsın kucağına canım 😊 benimde ilk gebeliğim ama ya kimyasalsa ya dışsa ya boşsa diye diye 11 haftama giricem 😇 hamilelik bir yandan da evhamlılık getiriyor 😂
Gulinal Sakin ol ve bebeğini hisset bence canım.. seninle kalması için hep olumlu düşün ve dua et 🐣🙏🏽🍀