Canimoglumkubra aminn insallah bende terapi aldim bir bucuk senelik evliyiz hatta gebe kaldım sonra düşük oldu ameliyata alındım onda bile doktorum zarıma zarar vermemiş kalsın dedi bir problem olmaz dedi hala öyleyim yarim iyileştim sayılır şimdi yine gebeyim cok sukur